Net Promoter Score van 38. Dank aan onze berijders!

Martktonderzoekbureau Kien, gespecialiseerd in kwantitatief onderzoek, heeft recent een onderzoek gehouden naar de tevredenheid en loyaliteit van onze berijders. Bij een respons van bijna 500 evaluaties bleek maar liefst ruim 90% tevreden of zelfs zeer tevreden over onze dienstverlening. Onze Net Promotor Score (NPS) beliep uiteindelijk maar liefst 38. NPS benchmarks leren dat een score hoger dan 30 door maar weinig bedrijven gerealiseerd wordt in Nederland.

Zorgeloze karakter van de dienstverlening
Ruim de helft van de respondenten beveelt mijndomeinauto van harte aan bij kennissen, vrienden of familie. Met name de vlotte service, de scherpe vaste tarieven, het zorgeloze karakter die onze dienstverlening biedt,  de eenvoudige afspraken en de snelle levering vielen in de smaak. Slechts iets meer dan 2% bleek ontevreden over het rijden in onze gesponsorde auto's. Dit was voornamelijk te wijten aan de bestickering op de achterruit. Dit is gelukkig inmiddels verholpen bij de meest recente leveringen.

Ook voor jouw ambassadeurs belangrijk
Voor mijndomeinauto is de tevredenheid van haar berijders nog meer van belang dan bij een willekeurige leasemaatschappij omdat onze klanten de ambassadeurs zijn van onze sponsoren in het dagelijkse verkeer. De medewerkers van mijndomeinauto zijn dan ook bijzonder trots op dit mooie resultaat en zullen er alles aan doen om ook jouw ambassadeurs tevreden rond te laten rijden.

Een beter milieu

Alle private lease mijndomeinauto´s dragen bij aan een beter milieu met het energielabel A. De CO2 uitstoot wordt volledig gecompenseerd door mijndomein.

Lees ook over onze samenwerking met FairClimateFund.